Geplaatst: 02-12-2009 22:47
[142655]Hij houdt in als hij warm is maar alleen op laag toerental dus onder de 2000tpm bij plots gas geven.
Geen foutcodes bobine vervangen bougie's en kabels vervangen map sensor vervangen slangen gecontroleerd en de injectors zijn doorgemeten.
De waardes van de 4gasmeting zijn gewoon normaal.
Loopt stationair warm ook niet echt mooi rond.