Probleem met (vooral) koude motor

7 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 DTi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-12-2009 18:36

Heeft koud een probleem met optrekken. Onderin geen of weinig vermogen./ Bij warme motor is het veel beter. Geen foutkodes en de turboregelventiel hebben we vervangen omdat die traag reageerde. Heeft iemand een idee?

Zitten hier net als bij de Vectra C wervelkleppen in de inlaat, want dat zou een oorzaak kunnen zijn dachten wij, maar dat weten we dus niet zeker.

LMM geeft trouwens, net als de turbodruk, een goed signaal op het moment dat hij goed oppakt.