Geplaatst: 03-12-2009 18:36
Heeft koud een probleem met optrekken. Onderin geen of weinig vermogen./ Bij warme motor is het veel beter. Geen foutkodes en de turboregelventiel hebben we vervangen omdat die traag reageerde. Heeft iemand een idee?
Zitten hier net als bij de Vectra C wervelkleppen in de inlaat, want dat zou een oorzaak kunnen zijn dachten wij, maar dat weten we dus niet zeker.
LMM geeft trouwens, net als de turbodruk, een goed signaal op het moment dat hij goed oppakt.