Geplaatst: 27-04-2008 10:55
Auto onder het rijden afgeslagen, geen vonk, bobine vervangen,geen vonk,geen toerental sig.
sensoren Krukas 400ohm,nok460Ohm pulsen op de injectoren,geen aansturing bobine.
sensoren vervangen. computer defect???? en kan een 2e hands pc ingeleerd worden??