Geplaatst: 04-12-2009 23:53
[142799]Ik heb hier een punto .
Deze wagen is binnengekomen zonder sturing.
We hebben het stuur met regeleenheid vervangen.
We wilden het stuur aanleren.maar gaat niet.
Volgens de uitleesapparatuur rijdt de wagen 60 km per uur stilstaand.
Heeft iemand al iets gelijkaardigs meegemaakt.
Abs sensoren zijn goed voor snelheid.
Kilometerteller is goed.
Dank bij voorbaat.