Betreft: afslaan na starten als motor op tempratuur is geweest

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
december 2025
Brandstof

Chef

Lid sinds: 24-10-2025

Bijdragen: 8984

Geplaatst: 30-07-2010 20:33

@ Peter : Als je twijfeld of het wel een monteur is, dan kun je het topic beter melden in het daarvoor bedoelde topic, dan kan Tom uitzoeken of het allemaal klopt, verder ben je niet verplicht tot antwoorden.

Als ik twijfel aan een topic (of er zeker van ben) dan antwoord ik gewoon niet, misschien moet jij je dat ook aanleren.

Succes en prettig weekend!!