Geplaatst: 08-12-2009 14:25
Beste heren,
Een klant van ons heeft als klacht dat als het buiten vriest de auto te weinig vermogen levert, hij kan dan maar tot 90 km/h komen.
Deze klacht had hij vorig jaar ook al , we hebben toen de brandstoffilter vernieuwd maar dat had niet geholpen en toen het weer warmer werd is het probleem ook weer weg gegaan.
Nu begint de zelfde klacht weer toen het van de week wat gevroren had.
Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt of weet iemand een oplossing.
Rudo van Pinxteren