elektrische aandrijfing

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

nic

Lid sinds: 24-10-2025

Bijdragen: 1438

Geplaatst: 27-07-2010 22:12

he foklop hoe gaat ie


tijdens de forte meeting heb je het even over elektrische aandrijving gehad ik vroeg me af of jij veel ervaring hier in heeft want ik wil een project starten en die wil ik met elektrische aandrijfing uitvoeren. Als dit zo is zou je dan wellicht  me hier in bij kunnen staan.


alvast bedankt groetjes nic