Geplaatst: 27-07-2010 22:12
he foklop hoe gaat ie
tijdens de forte meeting heb je het even over elektrische aandrijving gehad ik vroeg me af of jij veel ervaring hier in heeft want ik wil een project starten en die wil ik met elektrische aandrijfing uitvoeren. Als dit zo is zou je dan wellicht me hier in bij kunnen staan.
alvast bedankt groetjes nic