Geplaatst: 08-12-2009 21:49
Hallo bij deze auto was de distributieriem geknapt heb kop laten reviseren riem plus alle rollen vervangen alles weer gemonteerd slaat aan en gaat dan meteen vol gas draaien terwijl de gasklep mooi dicht staat. Iemand bekend met dit probleem.
Alvast bedankt.
Groeten May