2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-07-2010 21:52
[158559]Hoy ik heb een probleem met afslaan van de motor bij uitrollen bijna bij elke kruising zou het de gasklep kunnen zijn, het lampje van het motormanagment brand niet.
Groetjes May.