afslaan

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
AKQ
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-07-2010 21:52

[158559]Hoy ik heb een probleem met afslaan van de motor bij uitrollen bijna bij elke kruising zou het de gasklep kunnen zijn, het lampje van het motormanagment brand niet.

Groetjes May.