Geplaatst: 13-12-2009 20:31
[143403]Beste mannen,
Ik heb een probleempje met mijn Laguna gr. tour DCI.
De koelventilator draait meteen (lage stand) als ik de auto start, ook koud!
Echter als je de aanjager van de cc uitzet staat de koelvin ook stil.
verder geen temp. problemen.
Draait dus ook als je de airco uitzet en je de verwarming handmatig aanzet, op manueel dus.
Alleen op stand nul dus geen streepjes draait de koelvin ook niet.
Ra, ra wat zou dit kunnen zijn?
Te gek forum trouwens, altijd perfect geholpen!