Geplaatst: 08-07-2010 13:49
[158685]Heeft er iemand ervaring met het afregelen van een automatische versnellingsbak?
Hoe kan je de koppeling elektronisch afregelen?
(Het is een gewone versnellingsbak, die elektronisch bestuurd wordt)
Foutcode bij het uitlezen was : 1755