Geplaatst: 09-02-2008 19:07
inderdaad, deze was zeer vuil.
ik heb deze zuiver gemaakt, die zat vol met een zwarte pap.
nu rijdt de wagen beter, maar hij trekt nog niet meer. (ik merk nu minder het aan en afslaan van de airco)
Zou het beteren met een cleaner in de diesel te gieten en daar wat mee rondrijden ?
Groeten, Zwarte Panter