slecht trekken en hoog verbruik.

11 reacties

Merk
Hyundai
Model
H200
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
2.5 TDCI, Dubbel cabine, met airco.
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

ZwartePanter

Lid sinds: 09-02-2008

Bijdragen: 12

Geplaatst: 09-02-2008 19:07

inderdaad, deze was zeer vuil.


ik heb deze zuiver gemaakt, die zat vol met een zwarte pap.


nu rijdt de wagen beter, maar hij trekt nog niet meer. (ik merk nu minder het aan en afslaan van de airco)


Zou het beteren met een cleaner in de diesel te gieten en daar wat mee rondrijden ?


Groeten, Zwarte Panter