Geplaatst: 30-05-2010 10:46
hoi,een vraag als die kleine snaar niet op tijd zou staan,heb dat invloed op stationair toerental c.g draaien
En zou het dan zo kunnen zijn dat je er geen problemen hebt als je op de snelweg rijdt op hogere toeren.
groet Nes