Zeer hoog CO, waarschijnlijk MAB sensor

4 reacties

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
Onderwerp
Motorcode
X14XE 66 Kw 1.4 16V
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-05-2010 11:05

[156434]Motor loopt zeer onregelmatig, hoog Co 12%, Lamda sonde reeds vervangen.

Bij het uitlezen geeft hij storing in SENSOR AANZUIGDRUK, neem aan dat dit de MAB sensor is.

Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad zo is en waar deze sensor zit.

Bedankt alvast