4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-05-2010 22:31
[156421]Ik neem aan dat deze auto's vanaf n bepaald jaar of chassisnr. geen problemen
meer vertonen met de turbo en intercooler.
Wie kan mij vertellen vanaf wanneer ze weer goed zijn.
Mvg. Ronald.