Geplaatst: 09-06-2010 23:15
[157027]Ik heb een probleem met een Ford Mondeo met een 2.0 TDCI motor (130 pk).
Deze start slecht bij warme motor. Het duurt langer voorlaeer hij wil aanslaan.
- Geen foutcodes;
- Nokkenassensor reeds vervangen;
- Gloeibougies ok;
- retour injectoren ok;
Wie kan mij AUB helpen?
Alvast bedankt voor het denkwerk!