Geplaatst: 10-06-2010 18:05
Wie weet waar te sensor zit van de toerenteller van een 230e?heb er een 300diesel voor gekocht maar zit even met het probleem dat ik de toerenteller niet kan aansluiten.De 300d heeft hem achter op het blok tegen de bak maar de 230e niet.