Geplaatst: 02-09-2009 8:21
[136427]na het stuklopen van de distriebutieriem hebben wij de cilinderkop gereviseerd en alles terug gemonteerd
auto loopt weer perfect
maar de klant komt terug want hij verbruikt op een paar honderd kilometer 3 liter olie
de motor lekt helemaal niets en roken doet hij ook niet
waar blijf t de olie?