Geplaatst: 02-09-2009 10:42
[136446]Met name bij volgas acceleren in de 4de en 5de versnelling valt echt alles uit, daarna direct weer alles aan.
Alsof je de auto van contact afhaalt en er weer op zet.
Zijn al extra massa punten aangelegd, en alle massa punten zijn gecontroleerd en eventueel vervangen.
Zijn geen storingen aanwezig in computer, mm lampje brand ook niet.
???