ABS en ETS blijft branden, bak staat in noodloop (2e)

4 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
TYPE W210 - S210
Onderwerp
Foutcodes
Motorcode
290
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-09-2009 15:06

Hallo,

Heb hier een Mercedes E 290 turbodiesel, met het volgende probleem (het is een origineel duits geleverde)

Boordcomputer geeft aan Bremsverschleisse, ABS en ETS lampjes blijven branden, Automaat staat in noodprogramma (2e versnelling)

Is dit een electronische storing waardoor ie de bak in noodloop zet? Remblokken zijn goed, zitten er 20 000 km onder.

Wie weet wat dit kan zijn? zonder hem uit te lezen want de auto staat ver van alles vandaan.

gr

Peco Power