Geplaatst: 08-07-2010 22:41
[158719]heb een honda civic staan met het volgende probleem:
er komt een raar schavend geluid uit de versnellingsbak, dit is vooral hoorbaar bij afremmen op de motor en een beetje bij stevig optrekken.
bij een contante snelheid of ingetrapte koppeling is het geluid weg.
heeft iemand suggesties of ervaring met reparatie van deze bakken.
groeten rob