Geplaatst: 08-07-2010 16:32
[158695]Koelventilatoren slaan niet in. Ook de aircopomp slaat niet in.
De 2e fan (hoge snelheid) begint wel te lopen als de blauwe temp.zender losgekoppeld wordt achter aan de kop. Deze zender is al vervangen. Geen resultaat.
De 3 ralais in het koelfanhuis zijn goed. De 10-polige stekkerverbinding in de kabelboom naast de radiateur hebben we er tussenuit gehaald omdat deze verrot was en al een kabel was afgebroken. De draden hebben we rechtstreeks aan elkaar gezet.
Met draaiende motor zie je tijdens het uitlezen dat de 1e fan wel ingeschakeld ( aangestuurd) wordt maar in de praktijk gebeurd er dus niets.
Massa's en zekeringen al gecontroleerd.
Iemand nog een idee?