Geplaatst: 25-03-2010 13:31
Ik zal dus het klepdeksel eraf moeten halen om de verstuiver te kunnen demonteren aaargh... Ik denk toch sowieso dat het spul stuk is gelopen, want ik kan de krukas compleet ronddraaien met de ketting eraf. En de inlaatnokkenas heeft ong. twee tanden speling!?
In tolerance data stond ook dat het bdp - 45 gr. de timing moet zijn. Wat een ongelofelijk f*ck systeem.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte...