Geplaatst: 05-09-2009 10:14
[136656]auto was gestrand, complete poelie van de stuurbekrachtigingspomp was eraf , dus ook de as van de pomp, zo heet is het spul geweest. Na montage van een nieuwe pomp en poelie, is het probleem echter nog niet opgelost,de pomp loopt binnen enkele minuten weer warm. Weet iemand mischien een oplossing voor dit probleem?