stuurbekrachtigingspomp loopt heet

2 reacties

Merk
Fiat
Model
Bravo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-09-2009 10:14

[136656]auto was gestrand, complete poelie van de stuurbekrachtigingspomp was eraf , dus ook de as van de pomp, zo heet is het spul geweest. Na montage van een nieuwe pomp en poelie, is het probleem echter nog niet opgelost,de pomp loopt binnen enkele minuten weer warm. Weet iemand mischien een oplossing voor dit probleem?