Geplaatst: 30-05-2011 10:10
Beste,
Ik ben op dit moment met een mini cooper bezig, hier verschijnt een waarschuwing op het display voor de bandenspanning.
Nu heb ik aan de hand van dit topic http://www.amtgarageforum.nl/public/topics/551318-rijdynamische_systemen_r56.pdf al het een en ander gelezen.
Maar is dit systeem handmatig of met de KTS 650 te initialiseren??
Gemeten
ja
Uitgelezen met
kts 650
Foutcodes
geen