Geplaatst: 02-05-2008 22:02
Hallo
Ik heb een ka opgejaald met als klacht alle controlelampjes gingen na elkaar aan en de ruitenwissers langzamer en contolelampje van dynamo knippert af en toe en een vreemde brandlucht uit de motorruimte rechtsvoor.
Heeft iemand dit al eens gehad?