Geplaatst: 27-07-2010 9:27
Hoi,
Ik heb ooit zoiets gehad bij een opel, dat zat hem in de uitlaatspruitstukpakking (meerlaags metalen pakking, het floot tussen de 2 lagen in.
Mischien is het bij jou ook zoiets eemn pakking van de in/uitlaat, egr etc.
Gr,
Marco