3 reacties
Lid sinds: 09-06-2009
Bijdragen: 50
Geplaatst: 15-09-2009 12:19
Vaak probleem van inlaatluchtdruksensor dat zich op de inlaatcollector bevindt. Ook ralantieregelaar demonteren en opkuisen met brakekleen.