Geplaatst: 01-06-2011 23:23
Hallo Ik heb hier een Lexus met een vermogens probleem.
Auto heeft 1 jaar stilgestaan en sindsdien heeft motor geen vermogen meer, boven 2000 toeren stort motor in.
Geen Foutcode's,
Bougie's + Motorolie vervangen, toevoeging gebruikt in motorolie.
Gasklephuis schoongemaakt, toevoeging in benzine gebruikt.
1 Nieuwe bobine gebruikt om te wisselen. Stekkers van bobine's losgehaald 1 voor 1 motor slaat dan af.
Alle stekkers van injectoren 1 voor 1 losgetrokken motor gaat dan nog rotter lopen.
Ik weet het nier meer, wie heeft er nog idee'en
Gemeten
Compressie gemeten. 140 > 150 psi.