Geplaatst: 23-03-2012 12:18
We hebben hier een 2.5t van volvo, als je rustig het toerental opbouwt is er vanaf 2000t/m een tik te horen ter hoogte van de d-riem, de riem staat op tijd dit hebben we met blokkeergereedschap gecontroleerd, er zitten twee verstelbare nokkenassen op, als we de aansturingsplunjers loskoppelen heeft dit geen resultaat, heeft iemand een idee?