Geplaatst: 01-05-2017 10:28
Goedemorgen forumleden,
Wie het forum regelmatig bezoekt weet dat we sinds eind vorig jaar op zoek waren naar een nieuwe AMT-webredacteur om naast onze websites ook het forum te beheren. In dit topic kondigde ik in maart aan dat we een nieuwe kracht hebben gevonden. Vandaag is Jasper de Knegt gestart op de redactie en wordt hij de komende tijd ingewerkt door zijn voorganger Joram.
Jasper zal zich binnenkort verder voorstellen en zijn naam ga je ongetwijfeld tegenkomen op het forum of via de e-mail. Ook gaat hij zich op termijn op de achtergrond nader bezig houden met het updaten van het forum. Heb je tips voor ons, geef het dus gerust door via het 'feedback'-topic.
Direct contact kan natuurlijk altijd via garageforum@vakmedianet.nl.
Tom