Geplaatst: 25-03-2012 11:59
het olie lampje brand bij stationair draaien van de motor.
wanneer er gas gegeven wordt en het toerental boven de 1200komt gaat het lampje uit .
het lampje knippert niet maar brand constant, er klinkt geen zoemer of piep geluid,wanneer het lampje brand.
olie pijl is op max .auto rijdt normaal wordt niet te warm .
oliedruk is nog niet gemeten ,auto staat thuis.
ik denk zelf te weinig oliedruk ,oliepomp misschien vuil/verstopt ?
iemand raad ?