Geplaatst: 07-06-2011 19:27
Beste forumleden, gisteren een Astra J 2010 met een verstopte roetfilter binnen gekregen.
Na een grondige reiniging reed de wagen terug prima , ik wilde echter een statische regeneratie uitvoeren maar kreeg op de GDS 2 de melding dat de voorwaarden nier voldeden en de regeneratie werd stopgezet . ik merkte in de gegevenslijst dat uitlaat temp sens 1 en 2 maar 140 gc warm kregen ( er is in dit type motor echter maar 1 uitlaatgas temp sens aanwezig )
Heeft daar iemand ervaring mee ? Ik dacht dat de temperatuur +- 300 gc moet zijn om te kunnen regenereren. Als foutcode had ik enkel " roetfilter verstopt, te hoog drukverschil en beperkt motorvermogen "
Uitgelezen met
GDS 2