2 reacties
Lid sinds: 13-05-2010
Bijdragen: 18
Geplaatst: 31-05-2010 9:09
Heb je niet wat meer info ???
Welke verlichting van de linkerkant .
stads/ dim/groot .
Lamp zelf niet slecht ?