Geplaatst: 07-06-2011 20:08
De parkeer sensoren achter werk niet zoals het moet, als ik de versnellingshendel in R plaats branden 4 leitjes rood en ook in de N stand en geen pieptoon?
In D stand gaan de vorens leitjes en de pieptoon zoals het moet.
ik heb al de achterste sensoren losgemaakt en niets veranderd. kan iemand mij een tip geven naar waar ik zou moeten zoeken! of mij de elcktr schema kan bezorgen aub.