Geplaatst: 17-06-2010 23:35
Hallo, Ik ben er na het vervangen van de warmtewisselaar achter gekomen dat de motor olie lekt bij de oliepomp.
Er lijkt wel een haarscheurtje in de steun vanaf warmte wisselaar naar oliepomp te zitten.
Heeft iemand dat wel eens meegemaakt?
Nu mijn volgende vraag:
Hoeveel werk is het om de oliepomp te vervangen?
Moet het carter los?
Kan iemand mij aan een beschrijving helpen?
En weet iemand wat zo'n pomp kost?
Alvast bedankt.,
Martijn