5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 16-11-2010
Bijdragen: 20
Geplaatst: 09-06-2011 21:53
Ik heb na het vervangen van de versnellingsbak geen achteruit meer. Pook staat ook niet mooi in het midden. Hoe stel ik de versnellingen af?