Geplaatst: 12-07-2010 15:34
bij de oude modellen dop ik altijd de egr klep af
dus met een dun plaat van een blik ( oude spuitbus)
dus de zelfde pakking maken alleen zonder gat erin
ook de uitlaatzijde een pakking maken
het is bijna altijd gedonder met die egr kleppen omdat ze altijd vervuilen en dan de klep blijft hangen zowel inlaat als uitlaat gedeelte