Geplaatst: 29-07-2010 10:15
foutcodes gewist en dan ga je rijden en rijd hij in 1e instantie goed, maar kort daarna gaat diagnoselampje branden met de foutcodes 1435 en 1442 dit duidt op het additievensysteem, er zit voldoende in.
wie kan mij hier wat meer over vertellen. !