Geplaatst: 11-06-2011 12:17
Mijn volgende probleem is:
Centrale deur vergrendeling werk perfect.
Als ik de auto op slot doe gaan netjes alle lampjes uit.
Als ik nu de auto van slot doe gaan netjes alle lampjes aan.
Steek ik nu mijn sleutel in het contact en start de auto gaan alleen de voor 2 aan de zijkant en de voorste in mijn hemel langzaam uit de achterste blijven gewoon branden.
Deze moeten dus eigenlijk ook uitgaan.
Als ik de voorste lampjes uit heb laten gaan en doe elke deur 1 voor 1 open dan reageren de voorste lampjes gewoon goed met aan en uit gaan.
Wat kan dit het probleem zijn?
Alvast bedankt
Gr pims autoservice