Geplaatst: 14-07-2010 14:13
Heb je e c u al eens uitgewisselt want de massa komt van de eindtrap uit de e c u .
Massagestuurde injector .
Anders zou je de scoop op de 2 massa,s uitgang van foute injectoren moeten zetten. En onder het rijden kijken dan kun je zien wat er gebeurd zodra de auto in de fout gaat .
Of het scopebeeld veranderd .