Geplaatst: 30-03-2012 21:12
Van deze auto was de brandstof pomp kapot (vp44) deze hebben wij vervangen door een revisie pomp, helaas krijgen we de auto nog steeds niet gestart, (slaat niet aan).
Ook komt er geen diesel uit de leidingen bij de verstuivers, de pomp is goed ontlucht.
Nu hoor ik nogal tegenstrijdige berichten over wel of niet inleren / vrijschakelen van deze pompen, wie kan me vertellen hoe het nu zit.
De auto is uitgelezen met onze KTS en met vagcom en er zijn geen foutcodes meer aanwezig.
Zal morgen trouwens nog het chassis nummer en kenteken aanvullen heb dit helaas niet bij de hand nu.
Uitgelezen met
kts en vagcom
Foutcodes
geen