10 reacties
Lid sinds: 28-11-2007
Bijdragen: 8
Geplaatst: 31-03-2012 16:06
Auto start slecht en ploft in de inlaat.
Al gedaan: bougies vervangen, bobine vervangen, bougiekabels vernieuwd en krukas sensor vervatte beetgegrepen ode.
geef als fout aan overslag 4 en 3e cil.