Geplaatst: 02-07-2016 10:42
Als je met de auto rijd reageerd de auto soms niet op gas geven. Auto uitgelezen geen foutcodes.
gasklephuis is vernieuwd, probleem doet zich nog steeds voor, vooral bij het nemen van een helling.
Als de auto gestart wordt merkt de klant dat de motor al wat inhoudt. Contact moet dan uit gezet worden en dan reageerd de motor weer normaal.
Stekker van het gaspedaal is al ingespoten. De klant kan zo 2 weken probleemloos rijden en dan komt het probleem weer.
Wie heeft er een oplossing?
Uitgelezen met
kts 540 en autel maxidas