Betreft: probleem met automatische versnelling

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

marcelbronneberg

Lid sinds: 02-07-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 04-07-2008 22:45

marcelbronneberg:

de automaat blijft in zijn 3 hangen, handmatig van 1 naar 2 naar 3 schakelen gaat


maar als ik hem in de D zet hangt hij in de 3e versnelling


hij trekt dan in zijn 3 op en bij hoge toeren schakelt hij niet over


Kan dit een elektronica probleem zijn of in mijn bak kapot??


bvd marcel


dank je nic,


maar als de schakelmodule het probleem is, is deze dan goed te vervangen of wordt dit een dure reperatie?


gr marcel