Geplaatst: 04-07-2008 22:45
marcelbronneberg:
de automaat blijft in zijn 3 hangen, handmatig van 1 naar 2 naar 3 schakelen gaat
maar als ik hem in de D zet hangt hij in de 3e versnelling
hij trekt dan in zijn 3 op en bij hoge toeren schakelt hij niet over
Kan dit een elektronica probleem zijn of in mijn bak kapot??
bvd marcel
dank je nic,
maar als de schakelmodule het probleem is, is deze dan goed te vervangen of wordt dit een dure reperatie?
gr marcel