Geplaatst: 13-10-2008 10:44
Volgens mij kun je de klep uit een ander voertuig gebruiken.
10 jaar geleden hadden ze niet zo veel types bij Weber-Marelli.
De klep is gebruikt op een aantal Fiat's, Lancia's (vooral de Delta Integrale) en Ford's (Sierra en Escort Cosworth). Voor de Fords is het typenummer van de klep "VAE 06/10".
Mogelijk zitten er kleine verschillen in de openingen voor de bypass, maar de pasvorm is volgens mij altijd hetzelfde.