6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 01-04-2008
Bijdragen: 560
Geplaatst: 25-11-2009 8:36
ruitenwisser asjes gaan soms erg zwaar ,is de hoogste stand ook echt veel sneller dan stand 1 en 2 ??