Geplaatst: 15-06-2011 16:43
mijne heren,
er is te veel onderdruk in het carter,als ik het peilstok uittrekt blaast hij alles in een keer uit ook uit het vuldop lijkt mij slechte carter ontluchting heb het klepdeksel losgehaald schoongemaakt doorgeblazen iets verbeterd maar nog steeds,hij rookte ook uit het pijlstok maar nu ook minder.
wie o wie
Uitgelezen met
vagcom
Foutcodes
geen