2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 1318
Geplaatst: 24-10-2009 10:03
Hoe demonteer je het kontaktslot van deze wagen of moet je het stuurslot kompleet vervangen? Zie nergens geen pinnetje of iets dergelijks om in te klikken.
Groeten Luk