Geplaatst: 03-04-2012 15:29
ik heb een probleem met een 6serie
bij het starten loopt hij laag stationeer en valt hij uit
je moet een heel klein beetje gas geven bij het starten en dan is het goed
en het motor storings lampje brand
hij geeft de fout codes
279b - thermostaat verstopt
2783 - luchtmassa stroom sensor
27b8 - sensor drukverschil aanzuigpijp, aannemelijkheidsfout
2772 - tankventilatiesysteem: eindfase
heb net de aanzuig pijp vanaf de filter naar de lucht klep huis gecontroleerd en deze was heel
Uitgelezen met
wow wurth
Foutcodes
279b, 2783,27b8, 2772